mikä on myopel?

myOpel vie Opelisi ajo- ja käyttökokemuksen uudelle tasolle. myOpel tekee auton omistamisesta helpompaa ja antaa sinulle mielenrauhaa. Palvelun kautta saat sinun ajoneuvollesi soveltuvia tarjouksia, pääset käsiksi OpelConnectin yhteydellisiin palveluihin ja paljon muuta. 
 

kenelle myopel on tarkoitettu?

myOpel tarkoittaa asiakkaillemme yksilöityä palvelua ja se on tarkoitettu kaikille, jotka ajavat Opel-autolla. 
 

Onko myOpel ilmainen?

Kyllä, myOpel on ilmainen kaikille, jotka ajavat Opel-autolla.
 

kuinka saan kaiken hyödyn irti myopelista?

Voimme yksilöidä palvelun sisällön sitä paremmin, mitä enemmän tiedämme sinusta ja ajamastasi Opel-autosta. Lisää ajoneuvosi myOpel-tilillesi 'Omat tiedot' osiossa, valitse suosikki kauppiaasi ja kerro, kuinka halut meidän olevan yhteydessä sinuun tarvittaessa.
 

mistä löydä opel-tarjouksia?

Kun kirjaudut sivulle, löydät kaikki tarjoukset etusivulta. Lisäksi, jos lisäät ajoneuvon tilillesi ja valitset suosikki kauppiaasi, kaikki tarjoukset ovat sinulle räätälöityjä.  
 

mistä voin ostaa tarjouksia?

Voit ostaa tarjouksia kaikilta Opel-kauppiailta, jotka osallistuvat siihen. Kauppiashaussa voit etsiä sinua lähellä olevia Opel-kauppiaita ja tallentaa ne suosikeiksesi. 

mikä on huoltomuistutus?

Huoltomuistutus ilmoittaa sinulle lähestyvistä huoltoajankohdista. Kirjauduttuasi sisään palveluun, lisää ajoneuvosi VIN (ajoneuvon tunnistenumero) saadaksesi huoltomuistutuksia. 
 

kuinka huoltomuistutus toimii?

Sinun tarvitsee lisätä vain ajoneuvosi VIN (ajoneuvon tunnistenumero), joka löytyy ajoneuvosi dokumenteista, tuulilasista tai etuoven sisäreunasta. Sen perusteella näemme, koska ajoneuvosi on rekisteröity. Jos haluat aktivoida tämän palvelun, lisää ajoneuvosi myOpel-tilillesi 'Omat tiedot' kohdasta. Huolehdithan, että olet antanut meille luvan ottaa sinuun yhteyttä. 
 

kuinka usein minun tarvitsee huoltaa ajoneuvoani?

Huoltovälit vaihtelevat malleittain, mutta löydät ajoneuvosi huoltovälit sen käyttöoppaasta. Jos et löydä tietoa tai olet epävarma, ole yhteydessä Opel-kauppiaseen ja autamme sinua mielellämme.
 

mihin voin käyttää huollon verkkoajanvarausta?

Voit käyttää verkkoajanvarausta varataksesi huollon Opel-merkkihuollosta. Voit myös kertoa, mitä huolto- tai lisätoimenpiteitä ajoneuvosi tarvitsee. Tehtyäsi ajanvarauksen, valitsemasi Opel-kauppias on sinuun yhteydessä varmistaakseen sinulle sopivan huoltoajankohdan.
 

kuinka voin saada omistajan käsikirjan ajoneuvolleni?

Saadaksesi uuden paperisen version omistajan käsikirjasta, ole yhteydessä Opel-kauppiaaseen. Tämän lisäksi omistajan käsikirja on saatavilla myOpel-tililtäsi "Omistajan käsikirja" sivulta.
 

mistä voin ostaa varaosia ja lisätarvikkeita, ja paljon ne maksavat?

Ole yhteydessä mihin tahansa Opel-kauppiaaseen ja he auttavat sinua löytään tarvitsemasi varaosat. Jos tarvitset lisävarusteita, tutustu lisävaruste-esitteeseemme. Linkki lisävarusteisiin löytyy etusivulta.

tarvitseeko minun lisätä kaikki tiedot käyttäjätililleni? 

Sinun tarvitsee lisätä vain pakolliset tiedot käyttäjätilillesi. Mutta mitä enemmän kerrot meille sinusta ja ajoneuvostasi, sen paremmin voimme palvella sinua sekä saat yksilöityjä palveluita ja tarjouksia.
 

voinko lisätä useamman ajoneuvon tililleni?

Kyllä, voit lisätä useamman ajoneuvon tilillesi. Saadaksesi kaiken hyödyn irti myOpelista, sinun on vahvistettava ajoneuvosi omistajuus Opel-liikkeessä.
 

kuinka voin muokata tietojani?

Voit muokata tietojasi 'Omat tiedot' kohdassa sivun yläreunassa olevasta valikosta.
 

miksi minun kannattaa lisätä ajoneuvoni vin-numero?

Kun lisäät ajoneuvosi VIN-numeron, voimme tarjota sinulle yksilöityjä palveluita ja tarjouksia, koska saamme enemmän tietoa ajoneuvostasi ja sen kunnosta. If we know your VIN number, we can customise our services and offers for you, since it provides us with precise information about your Opel. You'll find your vehicle identification number (VIN) in your ownership documents. The VIN can also be found on your vehicle by checking the dashboard where it meets the windscreen on the driver’s side or by checking the doorpost on the driver’s side, just where the door latches when it is closed.
 

kuinka voin muuttaa ajoneuvoni tietoja?

Saamme suurimman osan tiedoista automaattisesti, kun lisäät ajoneuvosi VIN-numeron. Tämän jälkeen voit tarkastella tietoja 'Ajoneuvon tiedot' osiossa. 

en saanut aktivointi sähköpostia. kuinka voin kirjautua sisään?

Jos et saanut aktivointiviestiä, muista tarkastaa sähköpostisi roskapostikansio. Jos et ole saanut viestiä, yritä kirjautua palveluun, ja sinulle näytetään vaihtoehto tilata aktivointiviesti uudelleen sähköpostiisi. 
 

olen hukannut tai unohtanut salasanani. kuinka voin vaihtaa sen?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit luoda uuden painamalla 'Kirjaudu sisään' ja sitten painamalla 'Unohtuiko salasana?' linkkiä.
 

kuinka voin poistaa myopel-tilini?

Voit poistaa tilisi koska tahansa. Voit poistaa osan tiedoista tai koko myOpel-verkkosivun käyttätilisi 'Tilini' osiossa. Tilisi poistaminen ei muuta valitsemiasi yhteydenottotapoja. Jos haluat kieltää kaikki yhteydenotot, muista poistaa niiden hyväksyntä ennen tilisi poistamista. Kun poistat myOpel-verkkosivun käyttäjätilin, se ei poista - jos käytät - myOpel-sovelluksen tai OpelConnect -Kaupan käyttäjätilejä. Jos haluat poistaa myOpel-sovelluksen ja/tai OpelConnect tilisi, kirjaudu niihin sisään samoilla tunnuksilla ja seuraa palvelujen ohjeita. Poistaaksesi lopullisesti tilisi ja kaiken siihen liitetyn tiedon, lähetä pyyntösi sähköpostitse osoitteeseen tietosuoja@lansiauto.fi. 
 

minulla on omaopel-tili. voinko käyttää samoja tunnuksia myopel-sivustolle? I was a member of the previous myOpel site. Will my old login details still work?

Kyllä, voit käyttää samoja tunnuksia kuin OmaOpel-sivustolle. Turvallisuussyistä, voimme pyytää sinua päivittämään salasanasi. 
 

mitä jos minulla on uusi sähköpostiosoite tai en voi käyttää sähköpostia, jolla olen rekisteröinyt käyttäjätilini? 

Jos muistat salasanasi ja haluat vaihtaa sähköpostitosoitteen, voit tehdä sen tilisi 'Omat tiedot' osiossa. Jos et muista salasanaa, eikä sinulla ole pääsyä vanhaan sähköpostiosoitteeseesi, sinun on rekisteröidyttävä uudelleen myOpeliin. 

ovatko tietoni turvassa?

Kyllä, otamme tietoturvan vakavasti. Voit lukea lisää, miten käsittelemme tietojasi Tietosuojaselosteestamme.
 

mihin tietoni menevät ja minne ne tallennetaan? 

Tietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja turvallisesti. Lue lisää miten käsittelemme tietojasi Tietosuojaselosteestamme.
 

mikä on markkinointiluvan hyväksyntä? 

Kun annat meille markkinointilupasi, voimme tarjota ja näyttää sinulle sopivia palveluita ja tarjouksia. Mitä enemmän tiedämme sinusta, sen paremmin voimme palvelua sekä sinua että ajoneuvoasi.
 

kuinka voin perua markkinointiluvan hyväksyntäni?

Voit perua markkinointilupasi koska tahansa. Voit tehdä sen tilisi asetuksista yhteydenottotavat -kohdassa. 
 

Kuinka voin muuttaa tilini tietoja?

Voit tehdä tämän tilisi 'Omat tiedot' kohdassa. Kun olet muokannut tietojasi, muista painaa 'Tallenna' ennen kuin poistut sivulta.

kuinka voin ottaa yhteyttä?

LänsiAuto Drive Oy
Laivalahdenkatu 8
00880 Helsinki
Sähköposti: tietosuoja@lansiauto.fi

 

miten löydän lähimmän kauppiaani?

Jos et ole valinnut suosikki jälleenmyyjääsi, voit tehdä sen etusivun ylävalikosta painamalla "Jälleenmyyjäni". Voit etsiä jälleenmyyjää nimen, kaupungin tai sijainnin perusteella.